Friday, November 21, 2008

Saya Selalu Kata ..

Saya selalu cakap pada kawan-kawan saya, "Jangan mengalah sebelum waktunya" biasanya semangat itu akan terserap bila kata-kata itu saya sebut pada mereka. Mungkin mereka tidak pernah mengharap atau mereka dah putus asa dengan setiap usaha mereka bila waktunya hampir sampai dan hasilnya masih tak kelihatan. Sebagai kawan saya selalu sebut ayat itu supaya mereka tak putus untuk berusaha. Allhamdullillah kawan-kawan saya masih mampu untuk terus berusaha walaupun sedikit harapan mereka luntur.

Kamu pasti tahu kalau terlalu mengharap akan mengecewakan kita. Tetapi usaha itu penting bukan? biarlah hasilnya samar kelihatan tetapi berjuanglah sehingga keakhir.. ok.

Bukan untuk kawan-kawan saya saja tetapi kepada kamu yang sedang membaca juga..

Jaga diri ye!~ =P

p/s: Happy Birthday to Hanim semoga panjang umur ye..

No comments: